Module Projecten

Module Projecten

Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Projecten. Deze module maakt het mogelijk om Projecten in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. 


Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele projectenbestand van de organisatie. Het is mogelijk om de gegevens in het overzichtstabel te filteren op verschillende kenmerken en de projecten te raadplegen.  


ALGEMEEN


Naast de algemene gegevens kan er ook per project aanvullende informatie rondom het project worden vastgelegd. Hierbij gaat het om de mogelijkheid om het aantal deelnemers en andere projectkenmerken te registreren.


Daarnaast kunnen de medewerkers ook een logboek bijhouden waarbij alle betrokkenen inzicht krijgen in vastgelegde afspraken en verslagen. Ook is het mogelijk om allerlei belangrijke documenten te koppelen aan een project. Het is ook mogelijk om via het tabblad Analyse een laatste matrix van diverse leefgebieden te genereren en de risicogebieden te bepalen.   


Alle ingevoerde gegevens kunnen worden samengesteld en gegenereerd tot een (voortgangs-)rapportage. Deze rapportage kan op maat worden samengesteld. 


KERNFUNCTIONALITEIT

  • Algemeen overzichtstabel - Sorteren, filteren op naam, aantal deelnemers, leiders, werkgebied, locaties, medewerker, laatste contact e.d. 
  • Project - Toevoegen, bekijken, bewerken, verwijderen/archiveren.

 

TABBLAD ALGEMEEN


Bevat algemene informatie rondom het project. Er staan standaardvelden aan zoals omschreven hieronder. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek aanvullende velden in te stellen.

  • Projectinformatie - Bekijken, bewerken, verwijderen.
  • Status - Aanmelding, begeleiding en afsluiting van een casus.
  • Betrokken organisaties - Toevoegen betrokken organisaties. 
  • Betrokken professionals - Toevoegen betrokken (externe) professionals. 
  • Locaties - Toevoegen, bekijken, verwijderen.
  • Bestanden - Toevoegen, bekijken, bewerken, verwijderen. 


TABBLAD ANALYSE


Bevat verschillende analysetools en methodieken om de voortgang van cliĆ«nten op diverse leefgebieden te monitoren. Indien gewenst kunnen deze analyses aan of uit worden gezet. 

  • ZRM
  • CSI
  • Leefgebiedenmeter
  • Vrijetijdsscan
  • Participatieladder
  • Positieve gezondheid
  • Talentenmeter
  • Competentiemeter


TABBLAD LOGBOEK


Bevat alle logboekverslagen rondom het project. Het verslag bevat velden als datum, tijd, duur, onderwerp. Tevens kunnen er allerlei aanvullende velden worden ingericht. 

  • Overzicht logboekverslagen - Bekijken, bewerken, verwijderen. 
  • Nieuwe verslagen - Toevoegen, bewerken, verwijderen.


Instructie Overzicht alle projecten


Filter, sorteer, zoek op, bekijk of maak nieuwe projecten aan. 

  • Stap 1 - Sorteren
  • Stap 2 - Filteren
  • Stap 3 - Zoeken
  • Stap 4 - Bekijken
  • Stap 5 - Casus aanmaken


Stap 1: Sorteren

  • Alle kolommen kunnen worden gesorteerd (af en oplopend). Klik op het pijltje boven in de kolom om te sorteren.


Stap 2: Filteren

  • In alle kolommen met vaststaande keuzemogelijkheden kan er worden gefilterd op een of meerdere resultaten.


Stap 3: Zoeken

  • Alle kolommen kunnen ook direct worden doorzocht op concrete uitkomsten. Typ de gewenste combinatie in de typevelden en bekijk de resultaten.

Stap 4: Bekijken

  • Bekijken - Bekijken en raadplegen van bestaande dossiers.


STAP 5: Project aanmaken

Via de knop toevoegen kunnen nieuwe projecten worden aangemaakt. Klik op toevoegen, kies aanmelddatum (staat standaard op huidige datum), bedenk en typ in een projectnaam, vul de aanvullende informatie in en klik op opslaan.



    • Related Articles

    • Module Personen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Personen. Deze module maakt het mogelijk om personen in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele ...
    • Module Casussen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Casussen. Deze module maakt het mogelijk om casuïstiek werk (trajectgebonden werk) vast te leggen. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in alle lopende casussen. Via de ...
    • Module Groepen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Groepen. Deze module maakt het mogelijk om Groepen in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele ...
    • Module Locaties

      Introductie Deze module maakt het mogelijk om (geografische) Locaties in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele locatiesbestand van de organisatie ...
    • Module Gebruikers

      Introductie U wilt een nieuwe medewerker toegang geven tot het systeem of een bestaande gebruiker wijzigen of blokkeren. Overzicht De overzichtstabel laat alle geregistreerde gebruikers zien. Middels de filterbalk kan gezocht worden naar gebruikers ...