Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Personen. Deze module maakt het mogelijk om personen in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken.
Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele personenbestand van de organisatie. Het is mogelijk om de gegevens in het overzichtstabel te filteren op verschillende kenmerken en persoonlijke dossiers te raadplegen.
ALGEMEEN
Naast de NAW-gegevens kan er ook per dossier aanvullende informatie rondom een persoon worden vastgelegd. Hierbij gaat het om de mogelijkheid om een plan van aanpak toe te voegen, om inzicht te verkrijgen in het aantal bestede uren aan een persoon, het inzichtelijk krijgen van welke groepen een persoon lid is, op welke locaties een persoon aanwezig is en aan welke projecten de persoon heeft deelgenomen.
Het is mogelijk om de standpunten van de netwerkpartners op te nemen in het dossier zodat alle medewerkers op de hoogte zijn van de gemaakte afspraken.
Daarnaast kunnen de medewerkers ook een logboek bijhouden waarbij alle betrokkenen inzicht krijgen in vastgelegde afspraken en verslagen. Ook is het mogelijk om allerlei belangrijke documenten te koppelen aan een persoon.
Het is ook mogelijk om via het tabblad Analyse een nul- en voortgangsmeting op diverse leefgebieden uit te voeren. Alle ingevoerde gegevens kunnen worden samengesteld en gegenereerd tot een (voortgangs)rapportage.
Deze rapportage kan op maat worden samengesteld. Hieronder zoomen we in op alle bestaande functionaliteiten in het algemeen en kijken we per functionaliteit naar de juiste werkwijze.
FUNCTIONALITEIT
TABBLAD ALGEMEEN
Bevat algemene informatie rondom het dossier. Er staan standaardvelden zoals omschreven hieronder. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek aanvullende velden in te stellen.
TABBLAD ANALYSE
Bevat verschillende analysetools en methodieken om de voortgang van cliƫnten op diverse leefgebieden te monitoren. Indien gewenst kunnen deze analyses aan of uit worden gezet.
TABBLAD LOGBOEK
Bevat alle logboekverslagen rondom het dossier. Het verslag bevat velden als datum, tijd, duur, onderwerp. Tevens kunnen er allerlei aanvullende velden worden ingericht.
Filter, sorteer, zoek op, bekijk of maak nieuwe personen aan.
STAP 5: Personen aanmaken
Via de knop toevoegen kunnen nieuwe personen worden aangemaakt. Klik op toevoegen, vul alle NAW-velden in en klik opslaan.