Module Locaties

Module Locaties

Introductie

Deze module maakt het mogelijk om (geografische) Locaties in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele locatiesbestand van de organisatie (geprojecteerd op een plattegrond). Het is mogelijk om de gegevens in het overzichtstabel te filteren op verschillende kenmerken en de locaties te raadplegen.  

ALGEMEEN

Naast de algemene gegevens kan er ook per locatie aanvullende informatie rondom de locatie worden vastgelegd. Hierbij gaat het om de mogelijkheid om het adres, locatietype en andere locatiekenmerken te registreren.

Daarnaast kunnen de medewerkers ook een logboek bijhouden waarbij alle betrokkenen inzicht krijgen in vastgelegde afspraken en verslagen. Ook is het mogelijk om allerlei belangrijke documenten te koppelen aan een locatie. Het is ook mogelijk om via het tabblad Analyse een laatste matrix van diverse leefgebieden te genereren en de risicogebieden te bepalen. 

Alle ingevoerde gegevens kunnen worden samengesteld en gegenereerd tot een (voortgangs-)rapportage. Deze rapportage kan op maat worden samengesteld. 

KERNFUNCTIONALITEIT

  • Algemeen overzichtstabel - Sorteren, filteren op locatienaam, type locatie, werkgebied, adres, medewerker, e.d. 
  • Locatie - Toevoegen, bekijken, bewerken, verwijderen/archiveren.

TABBLAD ALGEMEEN

Bevat algemene informatie rondom de locatie. Er staan standaardvelden aan zoals omschreven hieronder. Daarnaast is het mogelijk om op verzoek aanvullende velden in te stellen.
  • Locatieinformatie - Bekijken, bewerken, verwijderen.
  • Status - Aanmelding, begeleiding en afsluiting van een casus.
  • Betrokken organisaties - Toevoegen betrokken organisaties. 
  • Betrokken professionals - Toevoegen betrokken (externe) professionals. 
  • Groepen - Toevoegen, bekijken, verwijderen.
  • Bestanden - Toevoegen, bekijken, bewerken, verwijderen. 

TABBLAD ANALYSE

Bevat verschillende analysetools en methodieken om de voortgang rondom locaties op diverse leefgebieden te monitoren. Indien gewenst kunnen deze analyses aan of uit worden gezet. 
  • Overlastmeter
  • Vrijetijdsscan

TABBLAD LOGBOEK

Bevat alle logboekverslagen rondom de locatie. Het verslag bevat velden als datum, tijd, duur, onderwerp. Tevens kunnen er allerlei aanvullende velden worden ingericht. 
  • Overzicht logboekverslagen - Bekijken, bewerken, verwijderen. 
  • Nieuwe verslagen - Toevoegen, bewerken, verwijderen.

Overzicht alle locaties

Filter, sorteer, zoek op, bekijk of maak nieuwe locaties aan. 

Alle locaties op volledige kaart bekjiken

Klik op de schakelaar "Volledige kaart uit" om de kaart in het groot te openen (zonder de lijst met filters).

Sorteren

Alle kolommen kunnen worden gesorteerd (af en oplopend). Klik op het pijltje boven in de kolom om te sorteren.

Filteren

In alle kolommen met vaststaande keuzemogelijkheden kan er worden gefilterd op een of meerdere resultaten.

Zoeken

Alle kolommen kunnen ook direct worden doorzocht op concrete uitkomsten. Typ de gewenste combinatie in de typevelden en bekijk de resultaten.

Bekijken

Bekijken - Bekijken en raadplegen van bestaande locaties.

Stap 5: Locatie aanmaken

Via de knop "Toevoegen" kunnen nieuwe locaties worden aangemaakt. Klik op toevoegen, kies werkgebied, bedenk en typ in een locatienaam, zoek het adres op en vul de aanvullende informatie in en klik op opslaan.

    • Related Articles

    • Module Groepen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Groepen. Deze module maakt het mogelijk om Groepen in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele ...
    • Module Personen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Personen. Deze module maakt het mogelijk om personen in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het gehele ...
    • Module Projecten

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Projecten. Deze module maakt het mogelijk om Projecten in het systeem vast te leggen en er een dossier voor aan te maken. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in het ...
    • Module Casussen

      Hieronder volgt de gebruikershandleiding voor de module Casussen. Deze module maakt het mogelijk om casuïstiek werk (trajectgebonden werk) vast te leggen. Vanuit deze module is het mogelijk om inzicht te verkrijgen in alle lopende casussen. Via de ...
    • Module Gebruikers

      Introductie U wilt een nieuwe medewerker toegang geven tot het systeem of een bestaande gebruiker wijzigen of blokkeren. Overzicht De overzichtstabel laat alle geregistreerde gebruikers zien. Middels de filterbalk kan gezocht worden naar gebruikers ...